אריזות מעוצבות מעוררות השראה

עיצוב אריזות

אריזה היא מקדם מכירות חשוב מאד של מוצר. היא הדבר הראשון שהעין פוגשת בו. האריזה גורמת לנו לחוש רגש שמחב אותנו למוצר, או לדמיין את עצמנו משתמשים במוצר. אריזה של מוצרי רפואה, אריזה של מוצרי מזון, אריזה של מוצרי קוסמטיקה אשר מעוצבת נכון, יכולה להשפיע על החלטת הקניה שלנו. לסטודיו לעיצוב גרפי של יעל וייס יש נסיון רב בתום עיצוב אריזות.

חשיבות עיצוב אריזות מוצרים קוסמטיים או מוצרי מזון או מוצרים רפואיים רב, העיצובים שמובאים כאן, חלקם עבודות של סטודנטים, מדגימים שגם משהו טריוויאלי כמו אריזה יכול לקבל פירוש מאד יצירתי. אריזות מעוצבות מייחדות ומבדלות את המוצר ומסייעות במיתוגו.

סטודיו לעיצוב אריזות

מחפשים סטודיו לעיצוב אריזות ומיתוג? גרפיקאית מתמחה במתן פתרונות גרפיים מתקדמים לאינטרנט ולדפוס תחומי התמחות: עיצוב אריזות, ברושורים, קטלוגים, פרוספקטים, פליירים, כרטיסי ביקור, חוברות, עיצוב לוגו.

אריזות מעוצבות – המיתוג האולטימטיבי

צבעי פנטון לבית
קונספט שנועד לתת פתרון לכל אוהבי הצבע ולכל אלו שמחפשים צבעי פנטון לקירות הבית או לרהיטים שלהם.

אריזה מעוצבת למיכל צבע
עיצוב אריזה למיכל צבע 

נעלי קונברס
מטרת העיצוב מחדש היתה להגביר מכירות של נעלים שהם כבר מוצר קאלט. המיתוג החדש בא לגרום למוצר להיות יותר נחשק במונחים של מראה ופונקצינאליות. הקופסה בולטת במקוריות שלה – ניתנת למיחזור ומייתרת את הצורך בשקית ניילון, וגם העיצוב הפשוט של הקופסה מפנה את תשומת הלב לידיות המיוחדות – שניתנות להסרה ולשימוש כזוג שרוכים נוסף.

עיצוב שקית אריזה
שקית אריזה מעוצבת
 
 
 
 
 
 

 עיצוב אריזות מוצרי מזון

עיצוב אריזות מוצרי מזון תורמות למיתוג המוצרים. לא אחת נמצא שהאריזה רומזת לקונה אודות המוצר שנמצא בתוכה, אריזת מזון מעוצבת מפתה, מעניינת, מסקרנת, מושכת ומדרבנת קניה.

 עיצוב אריזות מוצרי קוסמטיקה

 עיצוב אריזות מוצרי קוסמטיקה תורמות למיתוג המוצרים. לא אחת נמצא שהאריזה רומזת לקונה אודות המוצר שנמצא בתוכה, אריזת קוסמטיקה מעוצבת, מפתה, מעניינת, מסקרנת, מושכת ומדרבנת קניה.

עיצוב אריזות מוצרי רפואה

 עיצוב אריזות מוצרי רפואה, תרופות ותכשירים תורמות למיתוג המוצרים. לא אחת נמצא שהאריזה רומזת לקונה אודות המוצר שנמצא בתוכה, אריזת מוצרי רפואה מעוצבת, מפתה, מעניינת, מסקרנת, מושכת ומדרבנת קניה.

מיץ בירדי

קונספט עיצובי לאריזה של מיץ עם טעמים שונים המיועד לילדים. הרעיון עלה במוחו של המעצב כשהחזיק בידו קרטון של מיץ אחר לפני שזרק אותו למיכל מיחזור. עיצוב אריזה יכול להיות דבר נוסף – משחק. כל טעם מאופיין בצבע ובציפור שונה ולאריזה יש כנפים ורגלים. גם המעיכה של האריזה לצורך מיחזור היא קלה במיוחד.

קופסת מיצים מעוצבת
עיצוב קופסת מיצים
 

 

 

 

 

 

 

 

שוקולד אינטריג
החברה הזו מייצרת שוקולד בטעמים חדשניים אותם היא מגישה בצורת טראפלס מרעננים בעבודת יד.
המיתוג החדש נדרש להעביר את האוטנתיות והייחוד של מוצריהם יחד עם הנאה וחידוש. כמו כן היה על המיתוג החדש להיראות אומנותי ומפנק מבלי להיות טרחני. בעת עיצוב אריזת המוצר, המעצב התאים את חומרי האריזה ואת צורתה לטראפלס כיחיד תוך התחשבות בצורתו. האריזה נראית אומנותית ומבטיחה פינוק וייחוד.

שוקולד באריזה מעוצבת
אריזת שוקולד מעוצבת
 

 

 

 

 

 

 

 

משקה אנרגיה
משקה האנרגיה המוביל בסרביה הוציא לשוק טעם ליים מרענן. המשקה בטעם החדש פונה לאוכלסיית משתמשים צעירים שאינם מסתפקים בטעם הרגיל. המשקה הזה הוא חלק מסדרה בטעמי פירות. העיצוב המינימליסטי מושך תשומת לב וממצב את המשקה כמוצר יאפי ובעל שיק אורבני.

עיצוב פחיות שתיה
פחית שתיה מעוצבת 

 

 

 

 

 

 

 

 

יין מרסובין
האמן הדגול מיכאל אנג'לו שהתגורר גם במלטה היווה השראה לסדרת היינות של יקב מרסובין אשר במלטה. ציוריו המופלאים על אריזה מעוצבת עם השימוש המיוחד שלו באור וצל, מתנוססים על תוויות היין, ואין צורך להוסיף דבר…

תוויות מעוצבות
עיצוב תוויות
 

 

 

 

 

 

 

 

אריזה לפיצה
זוהי עבודה של סטודנט. הוא עיצב אריזה לפיצריה דמיונית בהולנד. כדי לייחד את המוצרים של הפיצריה, הוא עיצב אריזה לכל סוג של פיצה – משפחתית, עגולה קטנה, מלבנית או משולשת.

עיצוב אריזות לפיצה
אריזת פיצה מעוצבת
 

 

 

 

 

 

לסיכום
אריזות מעוצבות מסייעות לקידום ומיתוג. הן מסייעות לחברות ולעסקים המעוניינים לבלוט, להרחיב את העסק ולשווק את המוצרים שלהן ליותר לקוחות.

 בוא/י נשוחח – 052-8271050
דילוג לתוכן